Doar aici afli tot ce este cel mai nou in materie de stiri

joi, 29 septembrie 2011

Amendată că ţipa la bătaia soţului


O ieşeancă a primit 100 de lei amendă pentru gălăgie. Ea striga de durere când soţul o lovea cu furca.

Elena Miron (41 de ani), din comuna ieşeană Ţigănaşi, a fost amendată pentru tulburarea liniştii publice, după ce a primit o bătaie soră cu moartea de la soţul său. Ieşeanca a chemat poliţia pentru că Ion Miron a lovit-o cu furca, dar „salvatorii" au sancţionat-o cu 100 de lei. Elena Miron susţine că bărbatul a plecat de acasă săptămâna trecută, iar luni a venit să-şi mai ia nişte lucruri. „A intrat în curte şi s-a dus să-şi ia diferite obiecte. Nu ne-am certat deloc, ci am vorbit frumos. M-a chemat apoi până la casa în construcţie pentru că vrea să-şi ia ceva de acolo. M-am dus şi el a luat o furcă şi a început să mă lovească", povesteşte Elena Miron.

Femeia spune că soţul a lovit-o peste corp şi peste ­mâini şi apoi a fugărit-o cu furca şi pe o vecină care o ajuta la treabă. „Am reuşit să ies în drum şi am sunat la 112. Au venit poliţiştii din comuna Popricani. Eu eram plină de sânge, iar ei râdeau. Au scris un proces-verbal şi m-au pus să-l semnez", îşi aminteşte femeia.

Soţul, taxat cu 200 de lei

Elena Miron s-a ales cu o amendă de 100 de lei pentru că „în urma unor neînţelegeri cu soţul, acesta i-a adresat cuvinte jignitoare, tulburând liniştea şi ordinea publică în zonă". „I-au dat şi lui o hârtie. Eu nu l-am bătut, şi vecina care mă ajuta la treabă a văzut asta", a spus Elena Miron. Soţul acesteia a refuzat să facă orice comentariu. „Este o problemă de familie. Nu vreau să comentez", a menţionat Ion Miron. Pe de altă parte, reprezentanţii poliţiei susţin că ambii soţi au fost sancţionaţi pentru tulburarea liniştii publice. Ion Miron a fost amendat cu 200 de lei. „În cazurile de violenţă domestică, noi evităm să amendăm chiar şi agresorul pentru că acest lucru poate duce la escaladarea conflictului.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More